Family Vibes

O POLSKICH RODZINACH

39% Polaków ogląda codziennie TV razem z dziećmi.

Dlatego najlepsza oferta programowa to taka, która jest atrakcyjna zarówno dla dzieci jak i dorosłych.

64% Polaków zależy przede wszystkim na tym, żeby dzieci, gdy dorosną, postępowały moralnie.

Dlatego cenią sobie te media, które przekazują bliskie im wartości w atrakcyjnej dla młodego widza formie.

Ponad połowa 54% Polaków za najważniejszą wartość uznaje rodzinę.

To podejście przekłada się na podejmowanie decyzji zakupowych związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego.

Młodzież na 2 miejscu wśród swoich zainteresowań wskazuje muzykę.

Dlatego przekazywanie treści promocyjnych przy okazji niebanalnych programów muzycznych jest jednym z najefektywniejszych sposobów dotarcie do tej grupy klientów.

W rodzinach o zakupach najczęściej decydują matki.

Dlatego promowanie marek i produktów przy okazji programów i stron www skierowanych do kobiet, staje się dziś bardzo ważnym elementem budowania kampanii sprzedażowych.

Ponad 80% gospodarstw domowych w Polsce ma dostęp do Internetu.

Dlatego realizacja kampani promocyjnych w Internecie to już nie tylko jedna z opcji, ale ważny element całej strategii.

PODEJMIJ WSPÓŁPRACĘ

Jeśli wartości familijne są bliskie Twojej marce, nie wahaj się…